return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Check die Films!!! - Part III

basvh
euh blik volgens mij gaat echt de gehele NHTV behale media en die van jullie dan, naar dat tentenkamp toe hoor. VTM gaat, facility ook, een meisje die ik ken die iets van goederenstromen leert op de NHTV was ook daar.
Blik
quote:
Originally posted by basvh
euh blik volgens mij gaat echt de gehele NHTV behale media en die van jullie dan, naar dat tentenkamp toe hoor. VTM gaat, facility ook, een meisje die ik ken die iets van goederenstromen leert op de NHTV was ook daar.

goederenstromen is mijn afdeling, en die gaan 100% zeker niet naar het tentenkamp, maar het zit in de buurt van elkaar, de introducties, dus misschien was diegene verward ofzo...
basvh
quote:
Originally posted by Blik
goederenstromen is mijn afdeling, en die gaan 100% zeker niet naar het tentenkamp, maar het zit in de buurt van elkaar, de introducties, dus misschien was diegene verward ofzo...

heb jij dan ook die IKEA onzin?? Want dat meisje moest gewoon dagen naar de IKEA toe en daar beetje rondlopen. Maar goed ik zal het als ik haar zie nog weleens vragen over waar ze nu precies zaten.

Maar Back On Topic.

Al iemand hier kill bill gezien? en wat vonden die personen ervan?

EDIT

Ik had wat beter dit topic moeten lezen er staan al paar reviews. Ben neit zo fris vandaag, nog steeds alcohol kater van gister
TimeportE
idd back ontopic! :)
ik ga volgende week eff extended version van lotr bekijken en uuh ook misschien eff naar de bios.. heb alleen voglende week ook tentamen dus... :S
SnuggLe
Gisteren begonnen met Confessions of a Dangerous Mind, maar hij kon me weinig boeien. Moet hem vandaag nog afkijken.

Ook Magnolia moet ik nog afkijken...die is wel aardig!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland