return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 
Check die Films!!! - Part III

New Wave
Heb net effe The Last Samurai gekeken.
Opzich wel leuke film maar vond het een gigantische kopie van Braveheart....... Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Ik heb hem nou een paar keer bekeken en hij wordt iedere keer beter en beter. wat een super film zeg!

quote:
En zijn motieven kennende zal hij vast een groot deel van de opbrengst beschikbaar stellen aan goede doelen.

Het help-bas-de-zomer-door fonds vind ik best een goed doel hoor.
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Heb net effe The Last Samurai gekeken.
Opzich wel leuke film maar vond het een gigantische kopie van Braveheart....... Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Ik heb The Last Samurai toevallig ook nét afgekeken:p Echt goede film, had een slappe actiefilm van "Amerikaan komt ff in Japan de held uithangen" verwacht, maar viel me erg mee:) Was idd een soortgelijk thema als Braveheart:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb The Last Samurai toevallig ook nét afgekeken:p Echt goede film, had een slappe actiefilm van "Amerikaan komt ff in Japan de held uithangen" verwacht, maar viel me erg mee:) Was idd een soortgelijk thema als Braveheart:)

Heb je Donnie Darko nu al gezien? :rolleyes: Nee? Dan gaan we NIET vroeger naar Awakenings :p

Maar ik vond hem ook super slap. Hij kon me eigenlijk voor geen moment boeiend, the Last Samurai. Tis gewoon een film om te proberen tom Cruise een oscar te bezorgen. Try again dan dus :)

En Sjinees, je signature: Whahahhahahahahahhahahahaahha! :D
NoisyNeil
quote:
Originally posted by SnuggLe
"die doet" ?????

Ja eh, ... mooi gemaakt, grappig enzo :) die doet 'het goed'

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland