|
|
| Jappio |
maandag in de sneak naar cheaper by the dozen of zoiets geweest. Ondanks de slechte recenties een vermakelijke film, heb er best om kunnen lachen. (en natuurlijk Piper Perabo :eyespop: :eyespop: :eyespop: )
Gister naar the passion of the christ geweest. Ik vond het een hele indrukwekkende film, al denk ik wel dat je wat bijbelse achtergrond moet hebben om m helemaal te snappen. Echt heel knap hoe het lijden zo treffend in beeld is gebracht.
dat waren ze weer voor deze week :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :)
|
Ja dat bedoelde ik ook, en vooral ook dat was BasD zegt, dattie wat 'traag' is. Er gebeurt volgensmij niet veel, en daaromlijkt hij mij minder.
Ik moet nog steeds the Matrix 3 kijken. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik moet nog steeds the Matrix 3 kijken. |
die staat op me computer, is dat even makkelijk :P
moet nog steeds passion of the christ kijken, een film waar ik wel naar heb uitzitten kijken.. zoals sommige weten (met de geloof jij discussie bv) ben ik gelovig en was er zoals altijd veel commotie over deze film zonder dat er iemand em uberhaubt al eens had gezien. ik ben dan ook blij dat mellie lekker zijn eigen weg heeft belopen (hij heeft ook de hele film zelf betaald, omdat normaal films over jezus slecht verkopen en niemand em wilde financieren).. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand 21 grams al gezien? |
Ik heb em gezien ja, geen filmpje voor ff tussendoor :) Maar wel een hele goeie. De titel had volgens mij net zo goed op haar snuifgedrag kunnen slaan, dat was niet van wereldschokkende invloed op de film. Of heb ik dan wat gemist? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
(hij heeft ook de hele film zelf betaald, omdat normaal films over jezus slecht verkopen en niemand em wilde financieren).. |
In andere woorden, Mellie word miljardair aangezien hij dus de meeste winst opstrijkt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|