|
|
| jp |
Starsky en Hutch stelde op zich een beetje teleur. Bij het gedeelte waar Starsky denkt dat een zakje cocaine suiker is kon je me echter van de grond af rapen :D
Ben Stiller en Snoop Dogg deden het fantastisch, maar het verhaal is zzzz...
Overigens leuk dat de oude acteurs een kleine rol hadden :toocool: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb gisteren Mystic River gekeken, aardige film maar niet SUPER ofzo.
|
TERING! Dat vind ik echt een van de beste films ooit! Jeetje grappig hoe meningen kunnen verschillen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, las er wat dingen over in de Volkskrant. Lijkt me echt helemaal niets als je Bowling for Columbine al hebt gezien eerlijkgezegd.
Iemand 21 grams al gezien? |
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :)
Gister Kill Bill 2 mogen aanschouwen. Kort commetaar: Meer gelul en minder actie dan 1, lekker ranzig, goeie benauwende scene, lekker droog ook weer... Best wel mijn ding dus :D
En ik kreeg de DVD van Kill Bill 1 kado, ook wel leuk natuurlijk :D |
|
|
| TimeportE |
| ben rules of attraction aan het downloaden, hij zou wel ok zijn dussss.. + last samurai moet ik nog kijken (staat op me computer).. en honey (gewoon leuke feeeel good movie :)) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig :) |
Heb em een tijdje terug tijdens mijn stage ook gezien (hier ook al eens gepost geloof ik).. Ik vond em inderdaad ook wel okee, al denk ik dat niet iedereen em kan waarderen aangezien er zeker in het begin niet al te veel gebeurt.. En ook door de manier van filmen inderdaad.
Het is gewoon een overzicht van wat er op die dag rond die school allemaal gebeurde. Ik vond em zeker wel de moeite waard. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|