return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Check die Films!!! - Part III

SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
In The Cube zit echt totaal geen enkel mooie verhaal.
Beetje gooien met een schoen, beetje rekenen, hoppa dit en dit en dit zit zo in elkaar, iedereen killen, hoppa, mongooltje blijft over...... dit is echt de langste samenvatting ooit van deze film.

Hij kan nog langer:
Een grote kubus waar niemand uitkant, en iedereen doodgaat!
:D
TimeportE
er komt cube 3
Jesse
ik heb Cube 2 gezien en ga mijn uiterste best doen om Cube 3 ten alle tijden te vermijden...

***ff SPOILER voor degene die m nog niet gezien hebben (dus lees vooral niet verder)***

Het verhaal van Cube 2 klopt ook voor geen meter! Waarom komt dat wijffie niemand anders tegen en die privédetective blijft alsmaar die kerel met het ringbaardje en het meisje waar hij naar op zoek is tegenkomen? Parallele dimensies toevallig alleen bij hem? Hij is ineens 30 (?) jaar ouder en zij niet (slechte make-up trouwens ook hoor om die ouderdom uit te beelden), gaat zij 'toevallig' alleen door de kamers waar er geen andere tijdsstructuur is? En qua verhaal is het ook heel slecht, het plot wordt totaal niet duidelijk. Hoe ze erin komen, wat precies de drijfveren zijn van de personages, waarom dat blonde vrouwtje precies weet te overleven, wat was haar opdracht, waarom is het einde zo...teveel vragen! Enorm slechte film IMO.
SnuggLe
Gisteren Crouching Tiger , Hidden Dragon gezien. Gave gave film!
Had hem nog steeds niet gezien. Damn, china is cool, ik wil weer terug!!

Btw, mensen hier "HERO" nog gezien? Lijkt op Crouching tiger Hidden Dragon.

Check: http://www.imdb.com/title/tt0299977/
http://www.herothemovie.com/

Screenshots:

TimeportE
ik moet nog steeds hero zien, downlaoden maar :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland