|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
[QUOTE]Originally posted by Jappio
Verder toont het maar weer mooi aan dat het amerikaanse rechtssysteem zo corrupt
Jij gelooft ook dat knuffelberen kunnen praten, zoals de reclame van Robijn? :D
Jasper, het is een film! ;)
En Sinterklaas bestaat ook niet.
Ik dacht ik zeg het maar even :p |
Misschien is mn formulering niet zo goed gebracht, maar ik geloof wel degelijk dat alles te manipuleren valt in het amerikaanse systeem. Tis toch ook niet voor nix dat de ene na de andere zakenman vervolgd en opgesloten wordt daarzo.. Het systeem klopt gewoon niet, en daar geeft deze film een voorbeeld van. Met geld is een hoop te koop in de VS.
en dat jij dan met zo'n zielige reply komt valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van iemand die bij de eerste kritische noot zelf al op zn pik is getrapt...... :rolleyes: |
|
|
| Smirnoff |
net "school of rock" gezien....
Baggerfilm !! :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Misschien is mn formulering niet zo goed gebracht, maar ik geloof wel degelijk dat alles te manipuleren valt in het amerikaanse systeem. Tis toch ook niet voor nix dat de ene na de andere zakenman vervolgd en opgesloten wordt daarzo.. Het systeem klopt gewoon niet, en daar geeft deze film een voorbeeld van. Met geld is een hoop te koop in de VS.
en dat jij dan met zo'n zielige reply komt valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van iemand die bij de eerste kritische noot zelf al op zn pik is getrapt...... :rolleyes: |
Dat jij zoiets zegt ondanks al mijn ;) en :D en :) en :p bij mijn vorige post valt mij nog veeeeeeeeeeel meer tegen.
Behoorlijk jammer dit, om zo 'persoonlijk' te worden. Niet van je verwacht. Sneu zelfs...... |
|
|
| Optimus |
| mwha, bitchfight. En Smirnoff, School of Rock rules:D EN in het weekend ga ik maar een filmmarathon houden, ik heb 6 DVD's liggen die ik heb gekocht en nog mnoet kijken + 3 op mijn pc:( |
|
|
| SnuggLe |
Kijk nou Donnie Darko eindelijk eens, ipv School of Rock, kijk je tenminste een kwaliteitsfilm.
Oh, en ook wel wat voor jou: Crouching tiger, Hidden Dragon komt vanavond op TV. Ik moet um ook nog zien. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|