|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, hij heeft alleen tijd voor talloze kansloze andere films, en zich te lopen rukken..... Kwaliteitsfilms kijkt hij niet. |
vooral zich lopen rukken zeker :D |
|
|
| Jappio |
gister naar de sneak geweest:
| quote: |
Runaway Jury
© 20th Century Fox
Regie :
Gary Fleder
Genre(s) :
Thriller
Kijkwijzer :
Speelduur :
127 minuten
Release :
11 Maart 2004
Cast :
Gene Hackman
Dustin Hoffman
John Cusack
Rachel Weisz
Verhaal / Synopsis :
In ‘Runaway Jury’, met de geweldige cast; Gene Hackman, Dustin Hoffman, John Cusack en Rachel Weisz, wordt de wereld van wapenhandelaren onder de loep genomen. Deze suspense-thriller is daarnaast de eerste film waarin de top acteurs Gene Hackman en Dustin Hoffman samen te zien zijn.
Gene Hackman is een meedogenloze jury-consultant, die voor een revolutionair proces een jury moet selecteren om de uitspraak van dit proces zeker te stellen. Hij deinst voor niets of niemand terug om dit uiteindelijk te bewerkstelligen. Als het proces eenmaal begonnen is, blijkt dat de selectie van één jurylid voor de nodige problemen kan zorgen. Hij komt in een situatie terecht waaruit blijkt dat hij zijn tegenstanders toch niet zo goed kent als hij in eerste instantie had gedacht.
De film ‘Runaway Jury’ is gebaseerd op één van de verhalen van de succesvolle en wereldbekende schrijver John Grisham (‘The Firm’/‘The Pelican Brief’).
|
Ik vond het een hele fijne film, zat een goed verhaal achter. 2e goede film op rij gezien in de sneak :)
cijfer 8 :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
gister naar de sneak geweest:
Ik vond het een hele fijne film, zat een goed verhaal achter. 2e goede film op rij gezien in de sneak :)
cijfer 8 :) |
Ik heb hem ook gezien...wel aardig.
Ik heb in Thailand het boek gelezen, dat is wel 10x beter. In het boek gaat het over de sigarettenindustrie, in de film niet (of was het nou andersom?), waardoor de film best wel wat kracht verliest. De karakters van de personen komen veel te weinig aan bod, maar wel een onderhoudende film.
Van mij een 7 (omdat ik het boek had gelezen).
Mensen, ga allemaal KOP(P)S en Goodbye Lenin kijken.
Aanraders! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb hem ook gezien...wel aardig.
Ik heb in Thailand het boek gelezen, dat is wel 10x beter. In het boek gaat het over de sigarettenindustrie, in de film niet (of was het nou andersom?), waardoor de film best wel wat kracht verliest. De karakters van de personen komen veel te weinig aan bod, maar wel een onderhoudende film.
Van mij een 7 (omdat ik het boek had gelezen).
Mensen, ga allemaal KOP(P)S en Goodbye Lenin kijken.
Aanraders! |
In de film gaat het over de wapenindustrie; ik vind persoonlijk niet dat het daar kracht door verliest; roken doe je zelf, tegen neergeschoten worden door een ander (zoals in de rechtzaak het geval was) doe je nix. Verder toont het maar weer mooi aan dat het amerikaanse rechtssysteem zo corrupt is als de pest :)
ach gewoon een leuke film :) |
|
|
| SnuggLe |
[QUOTE]Originally posted by Jappio
Verder toont het maar weer mooi aan dat het amerikaanse rechtssysteem zo corrupt
Jij gelooft ook dat knuffelberen kunnen praten, zoals de reclame van Robijn? :D
Jasper, het is een film! ;)
En Sinterklaas bestaat ook niet.
Ik dacht ik zeg het maar even :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|