|
|
| TimeportE |
| heb tijdje geleden ook american wedding gezien, weer enorm hard gelachen... het is niet een flauwe film geworden wat ik eigenlijk van te voren wel had gedacht.. gewoon een lach factor: 10 :) |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben naar een soort van the fast & the furious geweest, maar dan met motoren..EN met Ice Cube (whehe). Was wel geinig. Hard geklapt bij de onmenselijk overdreven stunts :D En natuurlijk, ook hard gelachen. Zo hoort een avondje bios te zijn...grappig en ontspannen. :D
Vanavond weer, weet alleen nog neit welke.
Heb zoŽn zin in The Day after Tomorrow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) |
|
|
| TimeportE |
je bedoelt torque? volgens mij kreeg die film een 1 ofzo op imdb niet dat dat wil zeggen dat je em niet leuk gevonden zou kunnen hebben (leedvermaak ook leuk..)
ik heb dit weekend echt een dozijn films gezien die ik a nog niet gezien had maar wel op me te zien lijstje stonden of b onverwacht leuk of goed waren.
Human Traffic
serieus elke ta'er moet deze film gezien hebben, beetje over the top af en toe maar echt hilarisch op zekere momenten. het gaat over een groep mensen die de hele week kut werk hebben en zich helemaal richten op het weeekend om dan los te gaan op een party waar sex en xtc etc een gewoonte zijn. bepaalde dingen zijn gewoon herkenbaar uit stukken die hier wel eens neergezet worden en muziek is ook goed herkenbaar! AANRADER! :)
Chocolat
Ik wilde deze film al eerder zien echter wist ik niet dat het van dezelfde zweed kwam die ook cider house rules en whats eating gilbert grape had gemaakt = nog grotere reden om em te zien. en hij is echt super heb echt genoten van deze film en johnny depp speelt weer eens goed samen met de rest van de cast.. weer eens fijn om sterke film te zien.
Romeo + Juliet
Van de maker van moulin rouge en het wat minder bekende strictly ballroom. Wilde deze film al eens eerder zien alleen hoorde ik eigenlijk alleen vrouwen over deze film dus dat was niet echt een pre om em te zien. echter na 10 min doorbijten (alle text is in oud engels) zat ik in verhaal vast en is alles echt als een soort toneelstuk gefilmt, echt goede film die oude literatuur overbrengt op nieuwe generatie mensen die shakespear neit kennen.
Elizabeth
film met onze galadriel Cate Blanchett en geoffry rush over het leven van de virgin queen (hoewel ze niet echt virgin was maar dat terzijde). enorm sterk geacteerd door beide bovengenoemde. film die over is voor dat je het weet,...
owjah, laatst ook nog Seabiscuit gezien, met tobey maguire.. echte aanrader heeft ook meerdere oscar nominaties (ook al zegt dat niet meteen of het een top film is of niet) en ik vond em echt heel leuk en goed om naar te kijken, beetje lang op het einde alleen..
zoowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat was mijn filmweek.. :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Human Traffic
serieus elke ta'er moet deze film gezien hebben, beetje over the top af en toe maar echt hilarisch op zekere momenten. het gaat over een groep mensen die de hele week kut werk hebben en zich helemaal richten op het weeekend om dan los te gaan op een party waar sex en xtc etc een gewoonte zijn. bepaalde dingen zijn gewoon herkenbaar uit stukken die hier wel eens neergezet worden en muziek is ook goed herkenbaar! AANRADER! :)
|
Gisteren met mijn brakke hoofd ook gekeken.. Was inderdaad een erg vermakelijke film! En met Out of the Blue :)
| quote: | Romeo + Juliet
Van de maker van moulin rouge en het wat minder bekende strictly ballroom. Wilde deze film al eens eerder zien alleen hoorde ik eigenlijk alleen vrouwen over deze film dus dat was niet echt een pre om em te zien. echter na 10 min doorbijten (alle text is in oud engels) zat ik in verhaal vast en is alles echt als een soort toneelstuk gefilmt, echt goede film die oude literatuur overbrengt op nieuwe generatie mensen die shakespear neit kennen.
|
Je bedoelt de versie met Leonardo diCaprio en Claire Danes (jammie) neem ik aan? Inderdaad goeie film, en leuk om naar te kijken al vind ik nog steeds dat je eerst het originele werk gelezen moet hebben.. Stukje opvoeding :p |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Chocolat
Ik wilde deze film al eerder zien echter wist ik niet dat het van dezelfde zweed kwam die ook cider house rules en whats eating gilbert grape had gemaakt = nog grotere reden om em te zien. en hij is echt super heb echt genoten van deze film en johnny depp speelt weer eens goed samen met de rest van de cast.. weer eens fijn om sterke film te zien.
|
Idd, geweldige film, schoonpapa zei dat hij hem ruk vond, maar bleef wel tot het einde zitten, dus eigenlijk.
Niet veel actie, maar de subtiele humor en het psychologische spelletje zien is natuurlijk ook erg leuk. Hoe iemand het ingeslapen dorpje kan veranderen.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|