return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Check die Films!!! - Part III

New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Mja, ik heb Underworld net gezien en vond 'm véél leuker en vermakelijker dan Once Upon a Time:) Leuke actiefilm, en Kate Beckinsale was natuurlijk ook fijn om naar te kijken:D

Ik heb hem nu ok op me pc staan, ik heb hem nog niet gezien.
zo effe doen

[edit] Ik heb hem dus effe gekeken maar vind het nou niet zo'n goeie film.
Inderdaad, kwa kleding en kwa move-FX is het niet erg origineel.
Flipper01
Ik gen gisteravond voor de zoveelste keer Lock, Stock and Two Smoking Barrels gezien.
Echt een geweldige film!! Degenen die Snatch leuk vonden moeten deze film echt zien, want hij is vele malen beter dan Snatch!!
SnuggLe
Nou, net weer een geweldige film gezien, ik heb echt in tijden niet zo gelachen, hij was echt super!!!!!!!!!!!
Naar het filmhuis hier in Den Haag geweest naar KOPPS (check link hier voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0339230/)

Het is een zweedse superflauwe film, maar echt helemaal geweldig.
Een paar politieagenten die zich vervelen gaan zelf maar misdaad 'maken'. LOL LOL LOL, echt een MUST see!!!
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, net weer een geweldige film gezien, ik heb echt in tijden niet zo gelachen, hij was echt super!!!!!!!!!!!
Naar het filmhuis hier in Den Haag geweest naar KOPPS (check link hier voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0339230/)

Het is een zweedse superflauwe film, maar echt helemaal geweldig.
Een paar politieagenten die zich vervelen gaan zelf maar misdaad 'maken'. LOL LOL LOL, echt een MUST see!!!

Hehe, klinkt grappig:) Misschien komende weken ff kijken of ik kan:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Hehe, klinkt grappig:) Misschien komende weken ff kijken of ik kan:)

Kan, kan? op man, ga eerst Donnie Darko etc kijken, eikol!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland