|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Op deze regenachtige zondag ga ik straks Gangs of New York kijken. Later deze week Matchstick Men kijken en Donnie Darko en The Salton Sea staan nog steeds op de stapel:p MOet er even de tijd voor nemen om de laatste twee te bekijken:D |
Tyf toch op man! " Tijd voor nemen"! Je hebt deze dingen al 3 maanden op stapel staan. Lul dan gewoon niet en kijk ze niet, of hou je mond en kijk ze wel. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Optimus
Once Upon a Time in Mexico viel zwaar tegen:( Boutfilm.
Dit weekend nog Underworld kijken:) |
Underworld is nog 10x slechter, Once upon a time had tenminste nog humor :) |
|
|
| Miss Proximus |
heb van het weekend TIMELINE gekeken in de VIP bioscoop in Cancun!
Stel je voor, een VET grote bios, scherm van IMAX formaat, iedereen een zacht leren fauteuil en genoeg beenruimte voor een trol :) GEWELDIG!!!
Maarre, film van Michael Crichton (ehm, Jurassic Park en Nick of Time geloof ik). Over een tijdmachine en mensen die uit ene bepaalde tijd gered moeten worden. Klinkt lame, maar het was echt een heel erg gave film. Boeiend van begin tot eind! Zeker een aanrader! |
|
|
| Dj Lex |
| Gister Underworld gezien, best wel een leuke film met een aardig verhaaltje eromheen. Vind het een btje gepikt allemaal van Blade en Matrix qua trucjes enso, maar je komt er de avond wel mee door |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Underworld is nog 10x slechter, Once upon a time had tenminste nog humor :) |
Mja, ik heb Underworld net gezien en vond 'm véél leuker en vermakelijker dan Once Upon a Time:) Leuke actiefilm, en Kate Beckinsale was natuurlijk ook fijn om naar te kijken:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|