return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Check die Films!!! - Part III

Optimus
deze week kijken: Freaky Friday:D

Lijkt me wel leuke film:D
arj1o1
dadelijk dan eindelijk pulp fiction :p
Disney
quote:
Originally posted by arj1o1
dadelijk dan eindelijk pulp fiction :p

Jij hebt de afgelopen jaren echt te veel achter de computer gezeten. :toothless

Dat iemand Pulp Fiction nu pas voor de eerste keer gaat kijken, dan kan gewoon niet :p

Of zijn er nog meer mensen die Pulp nog niet gezien hebben? :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Disney
Jij hebt de afgelopen jaren echt te veel achter de computer gezeten. :toothless

Dat iemand Pulp Fiction nu pas voor de eerste keer gaat kijken, dan kan gewoon niet :p

Of zijn er nog meer mensen die Pulp nog niet gezien hebben? :)

ik moet bekennen dat ik em ook pas vorig jaar voor het eerst zag.. :)

ach weinig nieuwe films laatste tijd gezien, net voor de eerste keer Erin Brockovich voor eerste keer gezien, wel sterk geacteerd maar had wat weinig aandacht voor de film (veel gezap, iets wat ik eigenlijk maar zelden doe... weird :D)

btw ik merkte op dat The Cat in the Hat al een tijdje (2 weken ofzo) nr 1 staat bij boxoffice: op imdb krijgt ie echter een: 2,8 .. :D:D rare amerikanen
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Ach, nu ik hem af heb gezien valt hij toch wat tegen.....beetje short story....

net S.W.A.T. gekeken, ik had er negatieve verhalen over gehoord, maar ik vond het een goede actiefilm:) Wel idd kort, maar ja, de helft van de film is dat ze gaan recruteren en trainen:) Vond het iig vééé'l betere film dan The Recruit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland