|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Disney
Daarbij zitten niet alle scenes van de trailer ook in de film :whip: |
Da's lekker.. |
|
|
| New Wave |
| Ik zit nu SWAT te kijken, best leuk filmpje voor op de avond als je niets te doen hebt :) |
|
|
| New Wave |
| Ach, nu ik hem af heb gezien valt hij toch wat tegen.....beetje short story.... |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach, nu ik hem af heb gezien valt hij toch wat tegen.....beetje short story.... |
Heb hem gister gezien en ben het met je eens, vond ook dat het op sommige momenten erg voorspelbaar was. Verder wel leuk filmpje met een paar leuke actie scenes. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Mensen al Finding Nemo gezien trouwens? |
ik heb m een paar weken terug gezien, echt een vette film. Ik ga vanavond weer maar dat heeft speciale redenen :p :D :cool:
Verder gister austin powers deel 1 gezien :) geweldige humor weer met mooie vrouwen. My kind of stuff
van de week ook Malcolm X op dvd gezien. Hele goeie film met een mooie gastrol op het eind van Nelson Mandela. Heel indrukwekkend.
dat waren ze wel weer :)
heb nog wat dvd's liggen die ik moet zien, inferno, joy ride, en nog een dvdbox met daarin reservoir dogs, frailty, rules of engagement en steal :)
dus jullie kunnen binnenkort wel weer een paar reviews horen van mij ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|