|
|
| basvh |
| Heineken, Bavaria, Grolsch. maakt bij mij niet uit. Ik giet het wel naar binnen. Heb trouwens wel een hekel aan dat disco bier wat ze hier in de buurt schenken. Tis gewoon water. Zit nauwelijks alchol meer in. |
|
|
| raoel |
Mijn ochtendzeik is nog beter dan dat Heiniken. Volgens mij komt het ook rechtstreeks uit een paard vandaar ook de naam Heiniken, die is afgeleid van hinniken (voor de n00bs onder ons; dat is het geluid wat een paard maakt ;)). Maar ja, hinniken klinkt natuurlijk niet, dus dan maar Heiniken.
OK, ok, ok
Het smaakt nog redelijk, maar zowat elk bier is te drinken (behalve pitt, das echt slootwater). Maar als ik veel van dat paardenzeik drink dan sta ik gegarandeerd op met een kRater. Maar als ik een hele avond Bavaria of Dommelsch drink heb ik daar bij lange na niet zoveel last van. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
(behalve pitt, das echt slootwater). |
Remember Maes bier. Dat bier komt letterlijk en figuurlijk uit de maas. Wat wel handig was dat je die in discos per kratje kon bestellen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel stupid, ze drinken Heineken (pisbier) op een Amstel 'troon'. :S
|
Amstel komt uit hetzelfde honk als Heineken peutertje :P
Trouwens, tis geen bier tiopic maar een "laat je gare harsus aan alle andere gare harsussen van TA zien" topic :p
En het beste bier is nog altijd Grolsch Het Kanon :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Trouwens, tis geen bier tiopic maar een "laat je gare harsus aan alle andere gare harsussen van TA zien" topic :p
|
Nou laat jij je ontzettende lelijke kuttenkop met C&A kleding en stampkisten eens zien dan, kunnen we jou afzeiken! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|