|
|
| JayBee |
wow ;) nu är jag hemma och har sovit gott och längtar redan tills nästa münchen event.
Vilka TA:are var där? jag såg zamzon,impulse,mindshooter,steve nån jag glömt?
föresten såg ni darth vader kostymen? ha! grymt altså :) föresten gissa vem som fick atograf utav sister bliss? "To JB! My hero! Sister bliss" :D :D :D :D
CU all @ weekender-->misja :crazy: :tongue3 |
|
|
| JayBee |
| nån som vet om det har kommit upp bilder ännu? |
|
|
| JayBee |
jag hittade lite bilder, inte så många och inte så bra men men..
 |
|
|
| staz |
var dy bakom båset jb?
min rapport av kvällen tagen från
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=27309
| quote: |
Kom vid strax innan 11, det var nästan tomt då. När vi stod vid garderoben så kom en äldre man ner lite orolig (han hade tjänstekläder av nåt slag såg det ut som) och frågade: Varför är det inge folk? Då sa en i garderoben: Alla är avskräckta pga polispådraget på devotion.
Som tur var så kom det mer och mer folk och visade sig att folk inte alls hade blivit avskräckta.. Det serverades sushi i VIP rummet eller, futomaki rullar.. smaskade i mig en sån för att smaka men var inte så hunrgig. Det rummet blev public efter 12 tror jag..
Iaf, Maingolvet var mestadels progressive house.. nästan enbart faktiskt.. tror inte jag hörde något annat (Beror kanske lite på var man drar genreindelningarna) sen fanns det ett technogolv och en 'chill out' som snarare borde ha kallats 'fry in' för varmt som sören var det där inne. Volymen var jävligt hög på tech golvet och jag glömde öronpropparna hemma idag, och de sålde inga proppar på festen heller (stort minus) så jag höll mig därifrån trots att jag gillar techno.. Maingolvet var uthärdligt vad det beträffar volym, dansade en hel del och hade skoj under sis bliss set men när parham tog över så verkade de höja volymen efter ett tag vilket gjorde att jag fick välja mellan tinnitus och gå hem, så jag valde det sistnämnda.. Såg inga civilare idag, men det fanns nog en del,, men inte så stort pådrag som på devotion, och jag letade inte direkt heller..
Däremot patrullerade vakter omkring överallt och glodde folk i ögonen , det märktes speciellt i början när det knappt var någe folk, men när det fylldes på så vart det lugnare på den fronten,, de var nog där men syntes inte lika tydligt.. Toalettköerna var inte farliga idag, eftersom att ett extrarum var öppet (golv4/VIP) där det också fanns toaletter. Då det fortfarande var vip så bevittnade jag en del stygga händelser där. Träffade en del TCs å TA's vilket var skoj som vanligt.. mindshooter poi'ade å gjorde det bra fast andreas den skurken satte käppar i hjulen en gång såg jag
Sjyssta visuals la jag märke till, gillade speciellt en med upspeedade åkningar på rullbanden på T-centralen skönt som fan.. o andra balla inklipp också.. Saknade laser dock älskar lasrar.. Såg midway filmen för inte så länge sen och damn, vilka lasrar! såna bör finnas på alla fester
well thats all folk i guess.. lägg till era upplevelser och tankar.
|
smileyna försvann i ctrl+c proceduren :P |
|
|
| JayBee |
staz: jo det kan ha varit mig :P men det fanns ju många där. men du kan inte ha missat mig jag var ju utklädd :)
jag håller md om techno golvet, jag tänkte vara där ett tag men trots att jag hadde öronproppar var det fan-tamig högt! som sagt var det tråkigt att inte fler klädda ut sig, det blir bättre stämmning när fler klär ut sig men det är så typiskt sverige att folk inte klär ut sig :P
själv så märkte jag inget alls utav polisen. men det gjorde jag inte på devotion heller. jag kanske har tur :)
altså riktigt kul var det :D FYYYYYY på dem som inte kom! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|