|
|
| JayBee |
som jag sa tidigare så helt underbar. bästa steve productionen ännu.. dessutom fan ta mig den bästa musik video jag sett någonsin.. kalla mig överdrivare men det är jag inte. defenitivt min stil. sköna effekter och bra motiv. älskar hur steve får in sister bliss sköna atmosfär och hennes rörelser när hon dansar och så.. hon e grym :)
altså as garvade när det kom till parhams flin.. denna video är ett måste!!
den får i betyg 5 svampar utav 5 möjliga! |
|
|
| staz |
| Flugsvampar eller? det e ju fan knark.. synd att du inte fick med när jaybee dängde ner bliss skalle i mixerbordet :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by staz
synd att du inte fick med när jaybee dängde ner bliss skalle i mixerbordet :( |
:stongue: Ja synd som fan, det måste ha varit kvällens höjdpunkt :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
som jag sa tidigare så helt underbar. bästa steve productionen ännu.. dessutom fan ta mig den bästa musik video jag sett någonsin.. kalla mig överdrivare men det är jag inte. defenitivt min stil. sköna effekter och bra motiv. älskar hur steve får in sister bliss sköna atmosfär och hennes rörelser när hon dansar och så.. hon e grym :)
altså as garvade när det kom till parhams flin.. denna video är ett måste!!
den får i betyg 5 svampar utav 5 möjliga! |
Tack som fan JayBee... min enda belöning är creds och när dom är ärliga så är det än bättre :gsmile:
| quote: | Originally posted by staz
Flugsvampar eller? det e ju fan knark.. synd att du inte fick med när jaybee dängde ner bliss skalle i mixerbordet :( |
Sorry JayBee men jag kan fan inte låta bli att AS garva efter att ha läst Staz inlägg...
PLUR å sånna svampfasoner till er båda :) |
|
|
| reveal |
| FET video stefan, proffsigt gjord! 5 disktrasor av 5 möjliga! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|