|
|
| zamson |
| va fan skrek du till henne hela tiden - det där var ju inte enda gången ;) |
|
|
| swe_Trancer |
| hehe...diggade clockwork orange killarna och alla tjejer i über heta kläder:crazy: |
|
|
| JayBee |
| zamzon: neeej fan ni såg det.. ARGH! så pinsamt. nej men såhär var det, först var det så att hennes vänstra högtalare pajade och jag försökte hitta nån som kunde fixa det. men den bilden ni ser just där var det bara så att jag vill berätta för henne hur grymt det var typ. hehe jaaaa jag vet hon mixade och man stör inte en DJ då men altså fan jag var som sagt rädigt packad och tänkte inte på det :) men det är lungt med henne hon var inte alls sur på mig. :D |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
öööh...har aldrig sett en bild på mig som varit så olik mig...stört...undrar om det verkligen är jag det där..men jag hade brickan, o jag hade svart tröja, o svettband på den armen... |
lol, det e inte du =) det e en polare till mig han heter axel heikensköld.. han väntas för övrigt snart få ett gig på weekender, han lirar techno :)
men ni e kanske lite lika.. inte så värst dock.. på den bilden kanske.
du hade för övrigt en gråbeige tröja om minnet inte sviker mig helt. |
|
|
| morakickers |
men inte så mkt mer tycker jag om twisted halloween. kanske har gått på för mkt arrangemang på sistone och blivit mätt, jag vet inte. kändes bara som om det var mycket av samma gamla vanliga.
missförstå mig inte: jag tycker det är toppen att fokused tar hit roliga dj och har ambitiösa arrangemang, kul att "gamla" monday bar fått lite konkurrens på sistone - tvingar alla att anstränga sig lite extra. vad jag inte fattar är vad det är för killar som spelar - killen som avslutade picotto (henrik b) ade ju varenda mix. att taktmixa är ju det första man lär sig om man inte är soul-dj och bara vänder gamla LP.
fetaste arrangemanget i år tycker jag lätt är sander kleinenberg på munchen.
hå hå ja ja... eller så är det helt enkelt bara höst, grått och långt kvar till nästa sommars ibizaresa :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|