|
|
| SnuggLe |
Hallo hallo,
Gisteren was ik even in Enschede, en ik kwam BasD tegen. Die had een leuk boekje gekocht, redelijk interessant als je draait:
LINK OM HET BOEK TE KOPEN
Staan geinige dingen in, en dat voor maar 15 euro!
Veel voorbeelden van DJ's etc, en echt heel veel tips.
Denk dat ik hem ook aan ga schaffen, ook al heb ik NOG geen turntables.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| arj1o1 |
| dat kunnen sommige Dj's nog best gebruiken |
|
|
| Ding Chavez |
Volgens mij leer je Djen het best door te blijven oefenen, maar misschien dat dit boek wel wat handige tips heeft. Ik zou het zo niet online kopen, wil wel eerst ff kijken wat er allemaal instaat. Even bij de boekhandel kijken dan maar :)
[edit] Hier staat een kleine review. [/edit] |
|
|
| Raymond |
Ik heb zelf geen draaitafels, maar vindt zulk soort dingen wel altijd leuk om te lezen........
Ga hem maar ffe scoren denk ik! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Volgens mij leer je Djen het best door te blijven oefenen, maar misschien dat dit boek wel wat handige tips heeft. Ik zou het zo niet online kopen, wil wel eerst ff kijken wat er allemaal instaat. Even bij de boekhandel kijken dan maar :)
[edit] Hier staat een kleine review. [/edit] |
Tuurlijk leer je het het beste door te blijven oefenen, maar het is niet alleen het technische deel, het draaien zelf. Er staat echt superveel meer in, en dat is wel cool. Dus ook de apparatuur, hoe je opent / platenkeuze / publiek etc. De anekdotes van andere dj's zijn erg cool :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|