return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Nieuw Evenement UDC in Kuip

basvh
UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....

Staat op nieuwe udc site.

Ben benieuwd wat voor evenement het wordt. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....

Staat op nieuwe udc site.

Ben benieuwd wat voor evenement het wordt. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent

Heel erg apart, maar ik ben benieuwd, lijkt me SUPER kicken!! De Kuip is namelijk echt vet.
Wat ik alleen niet snap, is dat in eind juni 2004 OOK Impulz Outdoor is!!!! Dat zag ik namelijk op de laatste impulz flyer.

Ik denk dat het in de Kuip dan de vorm krijgt van een soort concert. Wat moet je daar anders doen, zonder een dak waar je licht etc aan kan hangen??

Greetz,
SnuggLe
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heel erg apart, maar ik ben benieuwd, lijkt me SUPER kicken!! De Kuip is namelijk echt vet.
Wat ik alleen niet snap, is dat in eind juni 2004 OOK Impulz Outdoor is!!!! Dat zag ik namelijk op de laatste impulz flyer.

Ik denk dat het in de Kuip dan de vorm krijgt van een soort concert. Wat moet je daar anders doen, zonder een dak waar je licht etc aan kan hangen??

Greetz,
SnuggLe

jah klopt impulz outdoor is geloof ik 26 juni.

Maar ben ook echt benieuwd hoe ze alles gaan opbouwen en wie er komen draaien. Ik zie carl cox daar wel staan. Ze zullen i.i.g erg moeten uitpakken qua line up.
arj1o1
denk dat ze zoiets als sensation willen nabootsen
FunkySimon
quote:
Originally posted by basvh
Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent

ze hebben vast nog wel zon oranje zeiltje liggen:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland