return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Nieuw Evenement UDC in Kuip

Optimus
quote:
Originally posted by Duke2003
een feest in de kuip... kunnen wel aardig wat mensen in maar de arena lijkt me geschikter, die is er net als de gelredome voor gebouwd om als concertzaal dienst te doen, de kuip niet. maar ja wie weet maken ze er wel iets heel vets van :D ze hebben geld genoeg sinds dance valley weer goed loopt.

mwhaha, de Arena en Gelredome gebouwd voor concerten? No way, het geluid bij beide gebouwen is dikke kut, ze zijn natuurlijk in eerste instantie gebouwd voor voetbal! AL is er bij het Gelredome geloof ik wel meer rekening gehouden met het geluid dan bij de Arena.
Jappio
quote:
Originally posted by Duke2003
een feest in de kuip... kunnen wel aardig wat mensen in maar de arena lijkt me geschikter, die is er net als de gelredome voor gebouwd om als concertzaal dienst te doen, de kuip niet. maar ja wie weet maken ze er wel iets heel vets van :D ze hebben geld genoeg sinds dance valley weer goed loopt.

Er zijn in het verleden heel veel grote concerten gehouden in de kuip, en als je er ooit geweest bent weet je dat het met de akoestiek ook wel goed zit :)

quote:
Originally posted by basvh
Opzich hoor je nooit zoveel van UDC. Als je dat vergelijkt met idt dan vind ik udc echt een no nonsens organisator. Geen mooie praatjes. Gewoon feestjes organiseren met vette djs.

mag ik even wijzen op de grote reclamecampagnes van UDC voor Impulz en voor Dancevalley ??
basvh
quote:
Originally posted by Jappio

mag ik even wijzen op de grote reclamecampagnes van UDC voor Impulz en voor Dancevalley ??

jah da klopt maar dat bedoelde ik niet echt. Ik vind IDT altijd zo blaten over hun feestjes. Leading dance event hier, Large and in Charge daar. Altijd maar grote mond over hun feestjes. Ik vind idt gewoon een arrogante houding hebben.

UDC vind ik meer relekst. zo van we organiseren een feestje en er komen vette djs. Enige wat idt probeert te doen is om elk feest een hype te bouwen.
FunkySimon
quote:
Originally posted by basvh
Enige wat idt probeert te doen is om elk feest een hype te bouwen.

en UDC heeft gemerkt dat dit wel werkt;)

dus daarom hebben ze nu ook zon site als ID&t en gaan ze een evenement houden in een stadion..

ipv dat ze gewoon iets anders verzinnen, dan is er tenminste is wat progressie in de dance scene:rolleyes:
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
en UDC heeft gemerkt dat dit wel werkt;)

dus daarom hebben ze nu ook zon site als ID&t en gaan ze een evenement houden in een stadion..

ipv dat ze gewoon iets anders verzinnen, dan is er tenminste is wat progressie in de dance scene:rolleyes:

jah idd daar heb je wel gelijk in. Die site lijkt idd veel op die van idt. En bij impulz krijg je nu ook allemaal van die teksten als innocence is no exuces of iets dergelijks.

Ach ja ik denk dat er weinig nieuws te bedenken valt in de dance scene. Alles is toch zo goed als een keer gedaan. Maar het feest is pas in juni. Dus ik wacht de line up af en wat de bedoeling is van dat feest en dan beslis ik wel of ik ga of niet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland