return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Trevlig allhelgona på er!

Glorie
Hoppas ni får det bra i helgen och att ni inte blir bortrövade av något elakt spöke :) Själv har vi ett tema med vita kläder nämligen :p Lite Sensation White-influerat allt, men det vet ju inte mina kompisar :p :p :crazy: Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet. Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.

hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

:p

ha'de!
TrancE_GyLLe
tjo..

ja, ha en trevlig allhelgona Helg på er...

quote:
Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet.Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.

Vet inte när det togs upp... men var det inte snack om att flytta Halloween för att det inte "passade" med en sådan helg samtidigt som man ska bry sej om dom bortgångna...??:rolleyes:
dbl
hehehe.. fräckt med bytet av loggan :)

o tack detsamma :)
NooN
Tack detsamma!
Halloween är amerikanskt tjafs. Det räcker med att vi har fått Alla Hjärtans Dag från dom...:whip:
St_Andrew
ha det så trevligt, tänk på dom döda och festa sönder er lagom på kvällen :) (så hinner man med allt, haloween + allahelgona helgen :D)

quote:
Originally posted by Glorie

hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

:p

o här har du förklaringen till det ;) (skratta ihäl mig när jag läste det :p)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden