return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!!

Biohazard
Waar is Jon O Bir, die gast schopt Tiesto's kont hard!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Chicane
3) Over dat dit een populariteitspoll is: vet mee oneens, het laat zowel de kwaliteiten als DJ, Entertainer en Strategist zien. De hele top 10 bestaat uit mensen die zowel enorm goed kunnen draaien als dat ze het publiek op handen kunnen dragen.

Ben ik het niet mee eens, het is wel degelijk een populariteitspoll. Natuurlijk ze kunnen allemaal draaien, maar dan draait het dus om de populariteit wie er eerste wordt. Bovendien vind ik mix technisch een aantal zeker (ver) boven tiësto uitsteken, maar daar zullen de meningen wel over verdeelt blijven.

[edit]flame me for it, maar mix technisch hoort armin dus echt niet in de top 3. pvd kan ik niet over oordelen, die hoor ik te weinig.[/edit]
Biohazard
Mix technisch kan geen een trance DJ in de top 50 komen ;)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Biohazard
Waar is Jon O Bir, die gast schopt Tiesto's kont hard!

die gast komt pas net kijken, en van vooral op TranceAirwaves radio draaien kom je niet in een keer in de DJMAg top 100 :cool:
Biohazard
quote:
Originally posted by DJ_Massive
die gast komt pas net kijken, en van vooral op TranceAirwaves radio draaien kom je niet in een keer in de DJMAg top 100 :cool:

Hij heeft een cult following :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland