return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!!

moogwai
Terechte uitslag uiteraard... Tiesto is nou eenmaal de nr 1 van de wereld (ook al is armin mijn favoriet :) )!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
1) Tijs als je ooit eens langssurft en toevallig ook nog eens langs deze thread komt: Gefeliciteerd je hebt echt terecht verdiend ondanks wat sommige rukkers hier ook beweren ;)
2) Over G&D: Ze zijn een duo en moeten eigenlijk individueel beoordeeld worden, net als Rank1 of Deep Dish of een Underworld en alle andere duo's.
3) Over dat dit een populariteitspoll is: vet mee oneens, het laat zowel de kwaliteiten als DJ, Entertainer en Strategist zien. De hele top 10 bestaat uit mensen die zowel enorm goed kunnen draaien als dat ze het publiek op handen kunnen dragen.
4) Wat de neuk doet Dana in godsnaam in deze lijst?!
5) Oakenfold: Kansloos triest figuur

6) Prettig weekend allemaal :)

1) Idd gefeliciteerd, je hebt het verdiend, al ben je neit mijn nr 1.
2) Nee, vind ik niet. Ze produceren samen. Het is ook een DJ list, geen producer list, dus daarom verbaast hun lage klassering me niets! Het gaat om draaicapaciteiten, en daar maken ze nog wel eens foutjes mee :)
3) Nah, maybe heb je gelijk, maar mensen kijken meer naar wie ze gaaf vinden, niet naar hoe goed iemand draait (hangt wel met elkaar samen), plus dat KAN je vaak niet eens goed waarderen. Toch?
Ik zeg het een beetje dom zo , leg het niet goed uit, maar het is zoiets van 'liefde maakt blind'. Als je Tiesto helemaal kicken vind, let je niet snel op mixkwaliteiten van anderen, omdat je gek van Tiesto bent. Ook al maakt hij fouten, maar hou je van zijn stijl, dan nog zet je hem op 1.
4) Ze heeft al het recht om er te staan, want veel NLse hardstylers hebben neem ik aan op haar gestemt. Dat is hetzelfde als onbekende engelse namen in deze lijst. Wereldberoemd in eigen land...
5) Ik heb wel respect voor Oakey, ook al vind ik zijn stijl en draaikunsten niets. Hij heeft wel veel gedaan voor de scene.
6) kusje :)
Ferry 0
AAAAAAAAHHHHHH TIESTO FOR PRESIDENT!!!!!!!!!! W0000000000000000000000000t weg met PVD :D
Hitman
Marco op 15

goed bezig!!!!!!
jploveparade
Gefeliciteerd Tijs, en met name Armin en Paul voor jullie stip-noteringen! :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland