return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Feesten met Oud&Nieuw.....

total woot
Zoal t er nu uitziet ga ik samen met 2 vrienden (TA-Artist, TA-Shabbaman) en een vriendin, een feestje geven in groningen...

Tenzij er natuurlijk een gigantisch geil feest voorbijkomt elders in t land :p

Grtz
MaGiK54
Ben benieuwd wat er in de Asta georganiseerd wordt.

Maar grote kans dat ik gezellig thuis blijf. Met Oud en nieuw vind ik nooit echt gezellig om te stappen, overal te druk, iedereen is de wegkwijt, dus daardoor vaak een agressieve sfeer. Taxi's zijn nooit te krijgen, zowel heen als terug naar huis. Hoop ellende dus, daardoor de laatste paar jaar lekker thuis gebleven en dat beviel me uitstekend.

Maaaaaar als er ergens een leuk feest georganiseerd wordt dan ben ik wellicht wel van de partij.
Duke2003
quote:
Originally posted by SnuggLe

Verder zijn er: Multigroove, Hellraiser, I Hate Trance, Raving Nightmare, wat in de oude Eau, etc etc..... ;)

hahaha i hate trance klinkt wel ok :D is dat n hardcore iets ofzo?
Freezel
We gaan gewoon bij iemand thuis zitten, ouders zijn daar toch weg zoals altijd met Oud en Nieuw. Veel drinken inslaan dag van te voren, net als wat vuurwerk. Op de dag zelf draaitafels naar beneden en muziek aan tot de vroege uurtjes :D

Doe ik al jaren zo en het bevalt eigenlijk prima zo :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
Zoal t er nu uitziet ga ik samen met 2 vrienden (TA-Artist, TA-Shabbaman) en een vriendin, een feestje geven in groningen...

Is dat een uitnodiging Wouter?

:eyes: :D :D :D :haha: :crazy: :crazy: :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland