|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben d'r een 2e keer ook niet bij hoor, hoe supervet ik de 1e ook vond.
Weet je wat het met dat soort dingen is? Als de 1e keer HEEEEEEEEEEEEEEEL gaaf is, kan het de 2e keer toch er nooit aan tippen, omdat de verwachtingen etc te hoog zijn. |
daar gaat het toch niet direct om of wel soms? ik bedoel, als het feest er leuk uit ziet kwa lineup dan waarom zou je dan neit gaan?
ik bedoel meeste mensen "kotsen" op sensation maar als ze een lineup neerzetten als de eerste keer dan wedden dan de meeste mensen hier gewoon der heen gaan!
ps. tuurlijk zul je erna gaan vergelijken maar jah dat doe bijna bij elk feestje denk ik.. |
|
|
| basvh |
ik had gehoopt dat er in mei weer een tic zou komen maar helaas nu wachten op okt.
Verder denk ik dat tic 2 veel beter kan worden dan deel 1.
Minder onderbrekingen, meer een vloeiend gedeelte. Ook vond ik het middengedeelte net voor, tijdens jan johnsten en erna op sommige momenten erg boring! Kan dus ook beter. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
daar gaat het toch niet direct om of wel soms? ik bedoel, als het feest er leuk uit ziet kwa lineup dan waarom zou je dan neit gaan?
ik bedoel meeste mensen "kotsen" op sensation maar als ze een lineup neerzetten als de eerste keer dan wedden dan de meeste mensen hier gewoon der heen gaan!
ps. tuurlijk zul je erna gaan vergelijken maar jah dat doe bijna bij elk feestje denk ik.. |
Vind ik wel. Je moet dingen die HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG vet waren niet nog een 2e keer doen, valt het altijd tegen. Dat vind ik tenminste, want dan ga je het vergelijken met de keer ervoor.
Maar smaken verschillen, ik ga iig niet meer. |
|
|
| Magic83 |
Vind ik wel. Je moet dingen die HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG vet waren niet nog een 2e keer doen, valt het altijd tegen. Dat vind ik tenminste, want dan ga je het vergelijken met de keer ervoor.
Als je de eerste keer niet bent geweest niet :p |
|
|
| TimeportE |
k bram punt helemaal mee eens eigenlijk, je zou het kunnen vergelijken met films die geen vervolg hadden meoten krijgen (zoals t3 of nog erger matrix) :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|