|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| Frankisback |
Op MTV news was bericht dat Hans Klok komt bij Tiesto in concert
Ben benieuwd |
|
|
| AxePlode |
Had in de week nadat het uitverkocht was 3 kaartjes gehaald bij freaky voor zaterdag. Ik ga dus ook met 2 vrienden :).
Kijk er wel naar uit omdat het een feest zal worden, maar ben niet zo'n geweldige fan van zijn muziek. Vond het album ook niet zo goed. Maar het is georganiseerd door ID-T en het kostte 60 euri (vrij veel voor 1 stage 1 DJ) dus het moet maar een goed feest worden :D. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Op MTV news was bericht dat Hans Klok komt bij Tiesto in concert
Ben benieuwd |
Hah! Dat was de 1e naam die in me opkwam bij het lezen van het thema, 'Magic'. |
|
|
| basvh |
best relaxe remix van just be op de site van tiesto in concert.
ow jah onze hans klok komt denk ik net omdat ie in china zit:
| quote: | Tourschema Hans Klok
Er komen een heleboel optredens voor Hans Klok in binnen en buitenland aan. Helaas zijn de data nog niet definitief, maar dat zal snel gebeuren. Wel is het zeker dat er vanaf 1 oktober 2004 een wekelijks dagboek over de tour in China verschijnt. Hans Klok treedt daar 2 maanden op met zijn complete theatershow.
Ook zal er tijdens de tour door een krant wekelijks een column worden geplaatst en is Hans Klok iedere week op de radio om live in China te vertellen hoe het gaat.
Alles is nog een verassing en wordt eind september op deze website bekend gemaakt.
Mis het niet!
|
|
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by basvh
best relaxe remix van just be op de site van tiesto in concert. |
Tiesto - Just Be (Antillas Remix) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|