|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sasha en Cox hebben hebben ook wel eens een paar ton op een avond verdiend (met nieuwjaarsnacht dacht ik)
Inderdaad absurde bedragen ja, maar wat die je eraan? Kijk maar naar het voetbal, toch een kwestie van vraag, aanbod en concurrentiestrijd denk ik dan |
Klopt, het ging er mij ook niet om dat het hier om Tiesto gaat, maar meer in het algemeen.
En je doet er (helaas) helemaal niks aan, want de massa gaat toch wel blind mee met de grote namen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet ontzettend krom vind. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ja zou opzich mogelijk moeten zijn. Maar geef ze vanuit zakelijk oogpunt eens ongelijk; zelfs als de prijs verhoogd is is het nog steeds binnen een half uur uitverkocht! Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, dikke kans dat het volgende keer nóg duurder is... |
Daar heb je wel gelijk in.. Maar er zijn oko genoeg feesten die niet uitverkocht raken en waarbij de prijs wel gemakkelijk omlaag kan. Ik denk dat ID&T haar feesten gemakkelijk goedkoper kan maken, maar dan moet er wel wat aangepast worden, als je kijkt wat voor onzin er soms wordt toegevoegd aan een feest en waar niemand wat aan heeft.. Geef gewoon een feest met 5 Dj's in 1 zaal en zorg daarnaast evt voor een kleiner zaaltje met wat chill muziek dat moet toch prima kunnen voor 30 euro pp?
Ik vind het ook jammer dat de prijzen omhoog blijven vliegen en heb dan ook geen geld om alle leuke feestjes langs te gaan, maar zolang men het blijft betalen zullen de prijzen blijven stijgen :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik vind het ook jammer dat de prijzen omhoog blijven vliegen en heb dan ook geen geld om alle leuke feestjes langs te gaan, maar zolang men het blijft betalen zullen de prijzen blijven stijgen :whip: |
Ja dat is het kutte :S :S Dit slaat ook door op de 'normale' feesten die niet gehyped worden, die worden zo ook duurder, omdat ze afkijken van dit soort feesten.
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sasha en Cox hebben hebben ook wel eens een paar ton op een avond verdiend (met nieuwjaarsnacht dacht ik)
Inderdaad absurde bedragen ja, maar wat die je eraan? Kijk maar naar het voetbal, toch een kwestie van vraag, aanbod en concurrentiestrijd denk ik dan |
Ja helemaal gelijk heb je........ het is vraag en aanbod. Sasha en Cox vragen ook BELACHELIJKE bedragen, echt triest. Maarja, het wordt betaald.
Maybe is nieuwjaarsnacht een slecht voorbeeld overigens: je kan op 1 avond niet op 10 plaatsen tegelijk zijn dan, dus verkoop je jezelf aan de hoogste bieder, omdat er dan overal feesten zijn. |
|
|
| New Wave |
Ik zou best wel mee willen doen maar ik weet antwoord op de vraag niet. :whip: :mad: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|