|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| Tim81 |
Tadaa! Daar is de eerste actie!
Straks komen ID&T Radio, Coca Cola en Free Record Shop nog 'exclusief' met de laatste kaarten... |
|
|
| New Wave |
| Ach, laat iedereen toch lekker. Zo is de markt nu eenmaal als je iets commercieel opzet. En er zijn altijd een paar mensen die het a-relaxed vinden. Ik stoor me er niet aan dat ze het nu zo aanpakken. Ik ga der ook niet naartoe...Tiesto blijft rubbish :P |
|
|
| Remy D |
Dit is echt vrij normaal dat sponsors zo hun kaarten weggeven, net zoals bij alle evenementen!!
Wat ik pas HEEEEEEEEEEEEEEEL schraal vond was dat ik mijn kaartje van iets van 40 euro had gekocht voor Impulz Outdoor en waar vervolgens duizenden kaarten weggegeven worden om het feest te vullen. |
|
|
| TranceFool |
| Vodafone en UDC hebben ook zo vaak van deze acties.....(Dance Valley, Strike One) |
|
|
| jp |
Sponsors sponsors sponsors? Vertel me dan eens waarom zo'n kaartje 60 euro moet kosten?
In mijn ogen zou de entreeprijs flink omlaag moeten tov verleden jaar. Meer bezoekers is lagere kostprijs. Kosten die 2 extra naakte wijven en 4 toegevoegde lasers zo veel meer? Dacht het niet.
De huur van het Gelredome is een schijntje vergeleken met de Arena dus dat kan het ook al niet zijn. Waar gaat al die poen heen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|