|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| raoel |
Zag net op dancegrooves.com dat ze weer kaarten hadden voor vrijdag.
Dus mensen die nog op zoek zijn naar kaarten...
Bij freaky hebben ze er ook nog steeds voor vrijdag volgens mij.
Vrijdag is ook gewoon een kut dag!
Iedereen die vrijdag gaat zou van Ta gebanned moeten worden ;) |
|
|
| Partyhardy! |
Zo'n arrangement is zeker niet uitmelken, het is een service die geboden wordt. Je slaat hier mooi de plank mis Snuggelt :haha:
En als je het te duur vind maak je er maar mooi geen gebruik van (zoals al eerder vermeld) uitmelken zou het alleen zijn als je er gebruik van MOET maken. Je betaald nu eenmaal extra voor luxe en comfort :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Tuurlijk Snuggle :o
Als ik jou was zou ik de thread er eens op nalezen hoeveel negatieve opmerkingen jij plaatst, dat begint echt irritant te worden. Tuurlijk mag iedereen voor zn mening uitkomen, tis niet voor niks een forum, maar op een gegeven moment weten we het wel.. |
Dus:rolleyes: :o
Het zal me wat. Als alles wat ik zeg als zeiken en negatief wordt ervaren dan ga ik er alleen maar mee door. Als men sommige dingen nou gewoon eens als discussie kan zien (wat echt niemand hier kan) dan houdt het op. Kan me echt geen bommen hoe jullie dat zien. "Oh nee, er mag niets negatiefs gezegd worden over mijn helden!" Ga toch weg man!
Ben ik het gewoon helemaal eens met Eieregooie, en dus delen andere mijn mening: dan is het NOG zeiken. Ga toch weg man, dan neem ik je helemaal niet meer serieus als je zegt dat ik zeik. Af en toe heb je/jullie helemaal gelijk, dan is het ook gewoon even zeiken en lekker en. Maar als er al zo begonnen wordt kan je echt wat krijgen zeg :o
Dat ik hier eigenlijk nog op reageer, ik laat me niet vertellen wat ik wel/niet moet doen:rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
Ik word er steeds meer misselijker van :whip: :whip: :whip:
En ja ik zeik, ik kom er gewoon voor uit, ik verander mijn naam daarom ook in SnUgGlE54. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|