|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| drpeer_holland |
Ik ben vorig jaar naar Tiesto @ the Matrixx geweest in Nijmegen.
Heb daar toen ook een hotel geboekt, dat was €40 pp inclusief ontbijt, als je wil blijven pitten moet je gewoon ff goed zoeken naar goedkopere hotels, in de buurt van een station... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wat ben jij dan van bovenstaande, meneer de weedgebruikerd? |
:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Inderdaad, dat bedoelde ik dus ook.
Maarja zoals je ook al zei: als je hier eenmaal het stempel 'tiesto of armin basher' hebt gekregen wordt je al helemaal niet serieus meer genomen, ook al zeg je dingen die kloppen (als iemand hier ooit iemand al serieus neemt, maar dat terzijde). Oogkleppen..... |
Tuurlijk Snuggle :o
Als ik jou was zou ik de thread er eens op nalezen hoeveel negatieve opmerkingen jij plaatst, dat begint echt irritant te worden. Tuurlijk mag iedereen voor zn mening uitkomen, tis niet voor niks een forum, maar op een gegeven moment weten we het wel.. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Tuurlijk Snuggle :o
Als ik jou was zou ik de thread er eens op nalezen hoeveel negatieve opmerkingen jij plaatst, dat begint echt irritant te worden. Tuurlijk mag iedereen voor zn mening uitkomen, tis niet voor niks een forum, maar op een gegeven moment weten we het wel.. |
Maar dat is typisch zo'n geval van heel negatief doen en alles afzeiken maar ondertussen vind hij het stiekem allemaal erg leuk en zo hij het liefst bij 1 van de 2 avonden zijn.
Echt een rukker is het die Bram, zo doorzichtig als de pest!
:haha: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar dat is typisch zo'n geval van heel negatief doen en alles afzeiken maar ondertussen vind hij het stiekem allemaal erg leuk en zo hij het liefst bij 1 van de 2 avonden zijn.
Echt een rukker is het die Bram, zo doorzichtig als de pest!
:haha: |
hahaha, wie weet... :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|