|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| MaGiK54 |
| Hoorde net btw van een collega dat hij net kaarten voor zaterdag bij Funky House in Den Haag heeft gehaald. Dus ze hebben wellicht nog kaarten. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Die ingang nummers staan gewoon op de kaartjes zodat iedereen weet bij welke ingang ze moeten zijn, anders gaat iedereen bij dezelfde ingang staan, en zo hebben ze het gewoon beter verdeeld, dit komt de doorstroming ten goede!! |
Ja, dat snap ik ook wel slimmerd.....
Maar zoals Basd zegt maken ze daar volgens mij geen probleem van. |
|
|
| Smirnoff |
In België zal dit unieke DJ concert 6 november plaatsvinden in de gloednieuwe Ethias Arena te Hasselt. Tiësto In Concert zal het allereerste nachtevenement worden op deze schitterende locatie.
Een VIP arrangement is beschikbaar aan 300euro: 4 VIP tickets, champagne, parking en toegang tot het begeerde VIP balkon--vlakbij de held.
------------------------------------------------------------------------------
Waarom zijn die VIP tickets daar net zo duur als hier de normale tickets ??? :whip:
2 fototjes van de "Ethias Arena", Doet volgens mij nix onder voor het "Gelredome".

|
|
|
| jp |
De bouwkeet waar Heineken in verstopt zat tijdens z'n ontvoering is zelfs groter ;)
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Een VIP arrangement is beschikbaar aan 300euro: 4 VIP tickets, champagne, parking en toegang tot het begeerde VIP balkon--vlakbij de held.
|
Held? Held? Sjezus, gaan we nog mee overdrijven en hypen?
Hij heeft geen zielige kindertjes gered uit een brandend gebouw ofzo... :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|