|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| Remy D |
| Heb net mijn kaartje gehaald voor vrijdag!! :D:D:D In Haarlem, ga toch dus naar allebei!! Woohoooo! En zo te zien had hij er nog genoeg, ook mede omdat hij op maandag dicht is. :D:D |
|
|
| Remy D |
Whahaa lach me kapot op dat Marktplaats. :haha:
Hoi,
Wie wil er een kaartje voor Tiesto voor 30 oktober ruilen tegen mijn veldkaart van Anastacia voor 25 september??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Er is een kans dat ik bij de vrijdageditie aanwezig ben, beetje plaatjes schieten en zo :crazy: |
Kansloos JP, zonder schande! :) Eerst zeuren en er dan toch foto's gaan maken :)
(Heb ik ook wel eens gedaan bij een niet nader te noemen DJ ja...maar hier zou ik het niet doen! ;)) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wie wil er een kaartje voor Tiesto voor 30 oktober ruilen tegen mijn veldkaart van Anastacia voor 25 september??? |
Ik ga echt tien keer liever naar Anastacia.
En dat is geen grapje of flame, leuk mens vind ik dat.
Maar dit is inderdaad wel typerend voor het pulbiek dat er op af gaat komen. |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by Remy D
Whahaa lach me kapot op dat Marktplaats. :haha:
Hoi,
:D :D ach weer eens wat anders dan het 'normale' dance publiek, gezellig een avondje uit met het hele gezin :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|