|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God wat een hypocrietventje ben je weer zeg :rolleyes:
Negatief doen over alles wat met Armada, Armin enz enz te maken heeft kan je als de beste, maar als een paar mensen een grapje over Tiesto en/of ID-T maken, loop je weer te janken, god wat moet ik af en toe kotsen van je zeg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
1 bakje genoeg? Mooi, kan je dan misschien precies aanwijzen waar in de armada bootfeest meuk thread ik gereageerd heb? Nee? Ok, stfu dan.. danku |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
1 bakje genoeg? Mooi, kan je dan misschien precies aanwijzen waar in de armada bootfeest meuk thread ik gereageerd heb? Nee? Ok, stfu dan.. danku |
Wie zegt dat je in deze specifieke draad gereageerd hebt :rolleyes:
En ik zie het nut er niet in om een negatieve reactie van je te zoeken, want je weet best waarover ik het heb. Alles wat met Tiesto en ID-T te maken heeft is heilig in jouw ogen (wat je goed recht is) en daar mag geen negatief woord over gezegd worden door ons, want dan ga je gelijk janken. Naast ID-T en Tiesto zit jij genoeg commetaar te geven op van alles en nog wat (oa op Armada).
Dus aan de één kant mogen wij van jouw niet negatief doen over ID-T, maar jij mag wel negatief doen over van alles en nog wat en dat is mijn ogen hypocriet. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, om nou posts te gaan verwijderen vind ik beetje bs... Dat een deel van de posts negatief is maakt ze nog niet offtopic...
Maar volgens mij valt het met die negativiteit wel mee... Er zijn redelijk wat mensen die er met plezier naartoe gaan en gewoon een kaartje hebben gescoord... Like me :D |
Zo is het, ik ga er ook gewoon met plezier heen!!!! Heb er erg veel zin in. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basd
Kan me niet voorstellen dat dat gebeurt, maar misschien dat het dan weer naar de HMH verplaatst wordt, net als het megasucces Pleasuredome?
Overigens denk ik gewoon dat het (bijna) net zo knetterhard zal gaan als met $en$ation. |
Nou, wat betreft het niet zo'n succes zijn van de vrijdag, die voorspelling kan achteraf gezien ook de prullenbak in..
Allebei de avonden in een half uur uitverkocht (de ticketbox dan), da's eehh.. snel. |
|
|
| raoel |
Ook al waren we zaterdag te laat om ze te halen, nu heb ik kaartjes :)
Een maat van me moest vandaag toch naar eindhoven en ik had gezegd dat ie dan maar om 12:00 naar Freaky moest gaan.
12:10 was ie er.
Nog kaartjes voor TiC
- Niet veel, hoeveel en voor welke dag?
7 voor zaterdag
- ff tellen, ja lukt nog net
mooi :cool:
Blijkbaar waren we net op tijd want hij moest ff tellen.
Ondanks dat ik veel breezer publiek verwacht heb ik er erg veel zin in. Ik verwacht dat ze het deze keer een stuk meer aankleden dan de vorige keer, mag ook voor deze prijs. De sfeer zal sowieso "uitbundig" zijn, maar ik weet niet of het leuk is als de meute gaat "hé-ho-en".
Gelukkig stoor ik me niet aan publiek dat alleen voor de naam "Tiësto" komt en dus in mindere mate voor de muziek. Ik bouw mijn eigen feestje wel en denk dat degene die met me mee gaan dat ook doen. Echter heb ik het niet zo op "hé-ho-ers" en "oe-oe-ers", maar ook dat zal de pret niet drukken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|