|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| SnuggLe |
Goede reclame zo voor hen, doen ze netjes! |
|
|
| Chicane |
Wat een hoop negativiteit weer in deze thread. Laten we dat ook in de sander kleinenberg thread doen :rolleyes:
edit: mods, kunnen jullie alle bull gewoon in een aparte thread doen zodat de mensen die wel plezier hebben gewoon kunnen lezen waar de thread over gaat? kkthnx |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wat een hoop negativiteit weer in deze thread. Laten we dat ook in de sander kleinenberg thread doen :rolleyes:
edit: mods, kunnen jullie alle bull gewoon in een aparte thread doen zodat de mensen die wel plezier hebben gewoon kunnen lezen waar de thread over gaat? kkthnx |
God wat een hypocrietventje ben je weer zeg :rolleyes:
Negatief doen over alles wat met Armada, Armin enz enz te maken heeft kan je als de beste, maar als een paar mensen een grapje over Tiesto en/of ID-T maken, loop je weer te janken, god wat moet ik af en toe kotsen van je zeg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
Ja, om nou posts te gaan verwijderen vind ik beetje bs... Dat een deel van de posts negatief is maakt ze nog niet offtopic...
Maar volgens mij valt het met die negativiteit wel mee... Er zijn redelijk wat mensen die er met plezier naartoe gaan en gewoon een kaartje hebben gescoord... Like me :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|