|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| drpeer_holland |
| quote: |
van de id-t website..
Tiesto in Concert uitverkocht
Vanmorgen om 10:00 uur startte de voorverkoop van Tiesto in Concert welke gehouden wordt op vrijdag 29 en zaterdag 30 oktober in het Gelredome in Arnhem. In 1,5 uur waren beide concerten volledig uitverkocht.
Duurde het vorig jaar nog een aantal weken voordat de eerste editie van Tiesto in Concert uitverkocht ging. Deze keer was het dubbele concert binnen 2 uur uitverkocht. Ook de voorverkoop van de Belgische editie van Tiesto in Concert, dat een week later in Hasselt wordt gehouden gaat zeer hard. De verwachting is dat deze eerste Belgische editie ook snel zal uitverkopen.
|
Duurde het vorig jaar nog een aantal maanden zullen ze bedoelen..voordat de eerste editie van Tiesto in Concert uitverkocht ging. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
We , we? Jij en JP een stelletje? ;) |
Neen ik ga dat weekend met me werk, maat van me gaat mee en die heeft zo'n stedengids gekocht. Ik zei al dat ik de weg na 4 uur Berlijn ook al wist. Jee Pee is een goede gids die waarschijnlijk meer weet over Berlijn dan zo'n gids. Alleen jammer dattie niet wist hoeveel kogelgaten de Reichsdag heeft :D |
|
|
| Fkwebeman |
:( :(
Potverdriedubbeltjes... moest de hele dag werken. Wilde dus vanavond ff kaartjes regelen, daar niemand anders zin had om er achter aan te gaan.. :whip:
Blijkt het om 12:00 uitverkocht te zijn.
Ik baal hier echt gigantisch van. Zeker omdat er idd ook mensen zijn die die kaarten met 10-tallen tegelijk hebben gekocht. Dat moest toch verboden worden.
Ik ga alleen als ik nog een of twee kaarten tegen normale prijzen kan krijgen.. Ik ga natuurlijk die handelaartjes niet sponsoren, dan ga ik wel voor de radio hangen.
Dan mag iedereen wel gaan klagen over het breezergehalte.. maar dat boeit niet, die mensen zijn er wel bij :( :(
Misschien maar goed maken met een weekendje berlijn en Innercity ofzo..
Ben nu wel ff pissed of de mensjes die niet heen wilden gaan voor de kaarten, maar ja.
Teleurstelling alom.
Zou hij nog een nieuwe mix-cd uitbrengen in okt vraag ik me nu ineens af.. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
:( :(
Potverdriedubbeltjes... moest de hele dag werken. Wilde dus vanavond ff kaartjes regelen, daar niemand anders zin had om er achter aan te gaan.. :whip:
Blijkt het om 12:00 uitverkocht te zijn.
|
Beetje simpel om te denken dat regel ik 's avonds na het werk wel, aangezien het van te voren een duidelijk verhaal was dat het om 12:00 uitverkocht zal zijn. Maar des ondanks flink bout en helemaal als iedereen te beroerd was om ff op tijd kaartjes te halen voor jouw. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|