|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| Smirnoff |
Nou, zijn er ook mensen die al kaartjes willen ruilen ??
:eyespop:
Heb er 4 voor de zaterdag, maar de rest van m,n vrienden waren te laat en hebben tickets voor de vrijdag.
Als ik niks voor de vrijdag kan bemachtigen gaan we gewoon zaterdag :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Jammer dat jij en Glanis op de vrijdag gaan..
Een vriend van me kon alleen op de zaterdag en mijn voorkeur ging daar ook naar uit, waarom weet ik ook niet, maar ik ben benieuwd of er veel verschil tussen de avonden zal zitten. |
Ja vind het ook jammer als ik zo lees dat jullie en de meeste anderen op zaterdag gaan, maar de vrijdag kwam mij veel beter uit dus toch maar daarvoor gekozen. (Dat van die "de eerste wordt toch de leukste" is ook maar onzin, ik denk dat beide edities een "night to remember" worden :D ) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by M_Peror
(Dat van die "de eerste wordt toch de leukste" is ook maar onzin, ik denk dat beide edities een "night to remember" worden :D ) |
Neehee zeg nou niehiet
De 1e wordt de leukste!! ;) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Ik heb er ook 5 binnen, de limit is 9 kaartjes in 1 keer..
|
58€....das toch alweer zo'n 25% meer als TiC I....:rolleyes:
Ongelovelijk dat t nu al uitverkocht is...of eigenlijk niet, overal waar tiesto komt is het stervensdruk. Vorig jaar kocht ik mn kaartje nog gewoon in April. Tegenwoordig moet je al voor de deur liggen wil je een kaartje kopen.
Voor de mensen die gaan: veel plezier |
|
|
| HiGH_NrG |
Lijken wel Rolling Stones perikelen man...
Wie heeft er met zijn slaapzak voor de deur van de FRS gelegen? :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|