|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Rustig rustig :p Marketing, marketing en nog eens marketing. Mensen willen horen dat het once-in-a-lifetime is, anders is het niet speciaal waar ze heengaan. ID&T probeert hier gewoon handig op in te spelen. Ik vind het wel grappig om te zien allemaal. Ik ga niet omdat het me niet interesseert zo'n concert, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het wel leuk vinden. Tiësto is allang geen dj meer, maar een bedrijf. Dat heeft hij zelf ook al gezegd, dus laat ze het lekker uitmelken.
Blijven genoeg leuke dingen over die niet zo massaal zijn :) |
Ja ja :)
Ja marketing inderdaad, maar dat zei ik ook al in mijn vorige post. Maar dat doen ze goed in ieder geval, ik geef ze geen ongelijk, zoals ik zei: ijzer smeden wanneer het heet is, het maximum geld eruit pompen!
Ga dit allemaal wel even in de gaten houden, vind het wel leuk. |
|
|
| SnuggLe |

LOL!
Ja Jerry, ben weer aan het copy/pasten ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

LOL!
Geniale pic :D |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
img
LOL!
Ja, ik zag dat cd hoesje van Everybody ook weer ergens langs komen.
Wat een board is dat GC toch he ? :eyespop: :stongue: |
|
|
| raoel |
Ik ga ook met een maat van me en zijn broertje en nog 4 dames.
Ik dacht eerst dat het onzin was dat het 2 dagen achter elkaar was, maar het is dus gewoon echt waar. Zaterdag is denk ik de avond dat wij zullen gaan, maar daar moet ik het dan straks nog maar is ff over hebben.
Ik ben toch erg benieuwd hoeveel kaarten er verkocht worden.
Denk nie dat beide uitverkocht raken. Vorig jaar was het wel ruim van te voren uitverkocht, maar zoals hier al eerder werd gezegd duurde het toch wel een dikke 2 maanden. Nu is hij nog populairder geworden en is dance weer gegroeid, maar 50.000 mensen voor één DJ?
we wachten af.
Wat zou ID&T doen als bijna iedereen het kaartje voor zaterdag koopt en er maar 5000 voor vrijdag verkocht zouden worden o.i.d.? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|