|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| Tim81 |
Reclamestunt: 2 voor de prijs van 1!
Zullen zaterdag beide edities al uitverkocht zijn?! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Reclamestunt: 2 voor de prijs van 1!
Zullen zaterdag beide edities al uitverkocht zijn?! |
Denk het niet. Hoop het ook niet eigenlijk.
Damn die hype wordt wel goed uitgemolken zeg, doen ze netjes: ijzer smeden wanneer het heet is (oftewel geld binnenhalen wanneer het kan).
En dat once-in-a-lifetime is DIKKE BULL want als het goed gaat doen ze het in december bijvoorbeeld nog eens 3x. Hoezo speciaal? :S |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En dat once-in-a-lifetime is DIKKE BULL want als het goed gaat doen ze het in december bijvoorbeeld nog eens 3x. Hoezo speciaal? :S |
Rustig rustig :p Marketing, marketing en nog eens marketing. Mensen willen horen dat het once-in-a-lifetime is, anders is het niet speciaal waar ze heengaan. ID&T probeert hier gewoon handig op in te spelen. Ik vind het wel grappig om te zien allemaal. Ik ga niet omdat het me niet interesseert zo'n concert, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het wel leuk vinden. Tiësto is allang geen dj meer, maar een bedrijf. Dat heeft hij zelf ook al gezegd, dus laat ze het lekker uitmelken.
Blijven genoeg leuke dingen over die niet zo massaal zijn :) |
|
|
| AversusZ |
ik ga voor vrijdagnacht, dan zijn ook de uitslagen bekend van de DJ Top 100 ( die hij waarschijnelijk zal winnen )
bovendien hoef je dan ook weer niet godsgruwelijk lang op een trein te wachten |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|