|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| SnuggLe |
| Kunnen de 2 tiesto threads niet gemerged worden?? |
|
|
| ambs |
ik vond de 1e ook mega vet, maar ben het met Snuggle eens! De 2e zou nooit zo goed kunnen zijn. De 1e was gewoon echt uniek, was de eerste keer dat het gedaan werd... een 2e keer zou voor mij persoonlijk daar niet tegen op kunnen... ook omdat ik al niet wist wat ik van de 1e moest verwachten, was de verassing zo groot....
Ik zou niet weer naar eentje gaan omdat het toch maar een disappointment zou zijn voor me, helaas... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kunnen de 2 tiesto threads niet gemerged worden?? |
Done...
Alle TIC 2 info in deze thread aub :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by ambs
ik vond de 1e ook mega vet, maar ben het met Snuggle eens! De 2e zou nooit zo goed kunnen zijn. De 1e was gewoon echt uniek, was de eerste keer dat het gedaan werd... een 2e keer zou voor mij persoonlijk daar niet tegen op kunnen... ook omdat ik al niet wist wat ik van de 1e moest verwachten, was de verassing zo groot....
Ik zou niet weer naar eentje gaan omdat het toch maar een disappointment zou zijn voor me, helaas... |
sja, tis maar net wat je ervaart; Ik vond TIC1 tegenvallen ten opzichte van dutch dimension in 2002. Maar als dit in oktober gehouden wordt dan ben ik er zeker weer bij. |
|
|
| Bouma-Bros |
Zaterdag 30 Oktober, Gelredome Arnhem
Voorverkoop start Zaterdag 28 Augustus.
:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|