|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
|
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
inhoudelijk gaat het steeds beter met id-t mag. staan deze maand een aantal interresante artikelen in! |
Was wel te verwachten ja met mick boskamp aan het roer hoewel ik het nog steeds een flut blad vind maar jah zolang ze hem gratis opsturen hoor je mij niet klagen :p |
|
|
| Fkwebeman |
HAHA same here..
Sinds Sensation 2002 lid.. daarna brief gehad dat als ik niet betaalde, het abonnement gestopt zou worden.
best, maar krijg hem nog steeds :D |
|
|
| jp |
| Laten we die roll-call hier beeindigen en in het partyforum voortzetten. Het is anders onmogelijk een lijst bij te houden met al die buitenlandse TA's die TIC gaan bezoeken... |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Chicane
blad wordt ook steeds dikker... nu nog die mode specials pagina's eruit (daarvoor hebben we de wehkamp) en wat minder bevooroordeelde/objectieve reviews van platen/cd's en ik neem me abbo weer terug... als hun distributiekanaal het toelaat :D |
hun distributiekanaal is dik in orde... ik krijg tegenwoordig 2x de meuk thuisgestuurd :) |
|
|
| Tim81 |
| Dan krijg jij zeker die van mij?! Want ik krijg, ondanks herhaaldelijk navragen, nog steeds geen magazine in de bus!? Heb me ook met mijn Mysteryland kaartje van afgelopen zomer gewoon weer geregistreerd :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|