return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Dutch DJ awards?

basd
Kan iemand mij uitleggen waarom Luna 67 (ZEVENENZESTIG) plaatsen hoger staat dan John Digweed?

Wat een lachertje dit..
raoel
Bijvoorbeeld Marcel Woods (66) en Montana (85) staan erg laag en maar net voor een prutser als Tomcraft :conf: terwijl zij ontzettend goede DJ's zijn.

Kun je aan zien hoe belangrijk goede producties zijn.....
Biohazard
Super marco may staat wel erg hoog, winamp met een crossfader plugin heeft nog meer mix techniek als die vent :haha:
magrec
Whehehe en hiermee willen ze dus de meest toon aangevende dj award worden.

ach jah uiteindelijk gaat het erom wie het meest populair is.
WEl cool dat quintin maar 1 plaatsje achter Digweed zit en voor lucien foort.
raoel
quote:
Originally posted by Biohazard
Super marco may staat wel erg hoog, winamp met een crossfader plugin heeft nog meer mix techniek als die vent :haha:

Ik ben het wel met je eens hoor, daar niet van, maar.....

DJ zijn is meer dan alleen mix techniek. Het is ook entertainen.
Ik heb SMM op Frequence mee gemaakt en hij krijgt het publiek zo goed mee!
Daarna kwam Dana. Ook geen mix wonder :rolleyes:, toch kan ze denk ik beter draaien (qau techniek) dan SMM, maar de sfeer viel weg omdat ze er als een dooie viskut bij staat!

Het gros van het publiek let gewoon niet op het mixtechnische. Of de platen vloeiend in elkaar overstromen interesseert de meeste niet. Als de platen maar goed zijn en als de DJ het publiek mee krijgt is hij al de held van de mensen.
Het is dan ook maar de vraag aan welke criteria je gaat toetsen wanneer je wilt bepalen wie de beste DJ('s) is/zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland