|
Ferry Corsten - Right of Way, het album
|
|
|
| Freezel |
| Ik vind hem echt geniaal! Lekkere crossover tussen Trance, Electro & Chill. Ik heb deze cd samen met 76, In My Memory en die van Rank 1 op een MD-tje gezet voor onderweg naar school :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Moet volgens mij ook wel, tenzij je bij Right Of Way bent geweest zoals ik... Want ligt het album al in de winkels dan??? |
3 november als het goed is |
|
|
| TranceFool |
Dit album is echt super!!!! Klaart die van AvB en Tiesto (zonder dollen). Had em meteen aangeschaft afgelopen zaterdag :)
er is werkelijk geen een nummer waar ik niks aan vind, mijn favo tracks van het album:
Sublime, Rock Your Body Rock, Right Of Way, Kyoto, Holding On, Sweet Sorrow, Punk, Star Traveller....hmmm ja dus dus al meer dan de helft....ze zijn allemaal wel goed maar deze vooral :p
de combinatie van trance, electro-achtige tracks en chill is gewoon verschrikkelijk goed. De zang in Holding is echt verschrikkelijk mooi :)
Verder wil ik gewoon zeggen, kopen die handel :D |
|
|
| Original |
MASTERLIJK album,
Hier een korte review;
"Sublime (vs. Thrillseekers), Right Of Way, Kyoto, Star Traveller"
Dit zijn gewoon top kwaliteit trance producties.
"Rock Your Body Rock & Punk"
De comercieele nummertjes van het het album, beetje vaak gehoord maar ik vind ze nog steeds goed.
"Hearts Connected"
Vind het een beetje een progressive achtig nummertje met een lekker vocaltje eroverheen. goed nummer dus.
Van de vocal nummers vind ik "Holding On" en "Its Time" het lekkerst klinken.
Verder vind Skindeep & whatever op zich wel leuke nrs, en de afsluiter "In my dreams" niet echt speciaal maar ook niet slecht.
En Show Your Style, leuk expiriment maar ik vind er persoonlijk niet veel aan.
p.s. heb t album ook gedownload, maar ga em zeker in de winkel kopen. |
|
|
| Partyhardy! |
Super cd! :) met voor mij 2 uitschieters! =>
Sublime :eyespop: heerlijk nummer! :crazy:
en Kyoto is echt niet meer normaal gaaf! hij moet alleen een beetje opgepitcht worden maar met deze plaat heeft Ferry echt heel de HMH los gekregen afgelopen zaterdag! :tongue3 Wat een nummer zeg! Geniaal! :cool: woeiii! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|