|
Ferry Corsten - Right of Way, het album
|
|
|
| moogwai |
Ferry Corsten - Right Of Way
01. Sublime (vs. Thrillseekers)
02. Whatever
03. Rock Your Body Rock
04. Right Of Way
05. Kyoto
06. Holding On (feat. Shelley Harland)
07. Sweet Sorrow
08. Hearts Connected
09. Punk
10. It's Time
11. Show Your Style (feat. Birgit)
12. Star Traveller
13. Skindeep (feat. Shelley Harland)
14. In My Dreams
Ik zag dat er nog geen topic over dit erg goede album van Ferry was.. dus mijn grote vraag: Wat vinden jullie ervan??
Ik zelf vind het album boven verwachting goed en staat momenteel op repeat dus :) Natuurlijk vind ik ook niet alles super, maar dat vind ik eigenlijk nooit van een artist album. Punk en Rock Your Body zijn natuurlijk bekend en blijven gewoon lekker. Ik vind persoonlijk Right of way het beste nummer van dit album, dit nummer heeft echt alles:eyes:! Verder zijn Sublime (vs. Thrillseekers), Kyoto, Sweet Sorrow en Star Travellers echte beauties :crazy:. Verder vind ik de ballad Holding On echt super (heeft veel overeenkomsten met Madonna - The Sound Of Goodbye), wat een relaxt nummer zeg!!... zeker een van mijn favorieten van dit album ook al is het geen trance. De andere tracks vind ik eigenlijk maar matig, whatever heeft helemaal niks, hearts Connected ook niks. It's Time en In My Dreams gaan wel en Show Your Style (feat. Birgit) is een leuk experiment, maar ook niet meer dan dat. Ferry had beter het masterlijke Indigo erop kunnen zetten ipv twee van deze tracks.. Maar goed in ieder geval deze krijgt een mooi plaatsje naast het album van Tiesto en Armin. |
|
|
| franzelare |
| ik heb hem nog niet geluisterd dus kan je er nog niets over zeggen... |
|
|
| Asperge |
| Ik vind dit album echt helemaal top! Heel divers en boeiend van begin tot eind. Een minpuntje is idd het ontbreken van Indigo maar dat kan voor mij de pret niet druk. Echt een geniaal album waarop Ferry zijn skill behoorlijk etaleert(je wordt niet voor niets producer van het jaar). |
|
|
| Blik |
heb hem ook (gedownload ja...!!)
ik vind Whatever en Show Your Style echt helemaal niks, van hearts connected vind ik de vocals wel goed maar ik de rest van het nummer zo saai, had die iets veel beters van kunnen maken
De rest van het album vind ik eigenlijk wel goed, op een paar nummers na die ik dan nog redelijk vind.
maar idd een grove fout om Indigo niet op het album te zetten |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
heb hem ook (gedownload ja...!!)
|
Moet volgens mij ook wel, tenzij je bij Right Of Way bent geweest zoals ik... Want ligt het album al in de winkels dan??? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|