return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Nieuwe directeur voor ID&T

Jesse
quote:
Originally posted by arj1o1
dit is dus een service waardoor je via je mobiel kaartje skunt bestellen of party pics kan zien/versturen

geen netwerk

Ze gaan gebruik maken van het netwerk van Telfort; er wordt dus geen NIEUW netwerk opgezet..slechts gebruik maken van het bestaande telfort netwerk. Ze gaan PrePaid en abonnementen verkopen dus niet alleen het leveren van bepaalde diensten zoals partypics en toegangskaartjes.

Het is echter nog maar de vraag of er wel voldoende animo voor nog een nieuwe aanbieder is. De verwachting binnen de NL telecombranche is dat de 5 huidge netwerkaanbieders niet meer met zn 5'en kunnen blijven en dat er misschien 1 a 2 wel gaan verdwijnen.

Voor meer info over ID&T Mobile: klik hier
Optimus
quote:
Originally posted by Jesse
Ze gaan gebruik maken van het netwerk van Telfort; er wordt dus geen NIEUW netwerk opgezet..slechts gebruik maken van het bestaande telfort netwerk. Ze gaan PrePaid en abonnementen verkopen dus niet alleen het leveren van bepaalde diensten zoals partypics en toegangskaartjes.

Het is echter nog maar de vraag of er wel voldoende animo voor nog een nieuwe aanbieder is. De verwachting binnen de NL telecombranche is dat de 5 huidge netwerkaanbieders niet meer met zn 5'en kunnen blijven en dat er misschien 1 a 2 wel gaan verdwijnen.

thnx, ik wilde net een heel verhaal tikken:D
Biohazard
Mooi, dan heeft ID-T geen coke snuivende directeur meer ;)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
ID&T Island, ID$T mobile..toemaartoemaar, daarom zijn er weer veel mensen uitgeknikkerd :D
Het is best wel grappig om te zien hoe groot ID$T nu aan het worden is. Alleen vraag ik me af hoelang ze het vol gaan houden.
Die Mobile kan flink gaan floppen als het hardstikke duur wordt.
Dat zal denk ik wel omdat het een hele investering gaat worden.
We shall see!

idd niet te filmen ! (oh zo flauw)

:clown:
arj1o1
quote:
Originally posted by Jesse

net zoeits als tele2 dus, nou dan moeten ze met iets heel verassends komen (lees:goedkoop) wil het aanslaan

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland