return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Nieuwe directeur voor ID&T

Optimus
ik ben ze weleens tegengekomen hoor:D:stongue: Werd er erg :eyespop: :eyes: :crazy: van:haha:
basd
quote:
Originally posted by Duke2003
what the... ID&T Mobile? er zijn toch al genoeg aanbieders... en waarom zou je per se met ID&T bellen... vage gast die duncan

Ik denk ook niet dat ze dat bedoelen (want dat is me toch een TERINGgrote investering.. een heel nieuw telecombedrijf oprichten)

Het zal wel iets van een SMS- en chatservice worden, daar zit ik meer aan te denken..
Optimus
quote:
Originally posted by basd
Ik denk ook niet dat ze dat bedoelen (want dat is me toch een TERINGgrote investering.. een heel nieuw telecombedrijf oprichten)

Het zal wel iets van een SMS- en chatservice worden, daar zit ik meer aan te denken..

Uit wat ik heb begrepen is het een serviceprovider. Zoiets als Debitel: je sluit het abonnement daar af, maar je gebruikt het netwerk van Telfort. Maar je rekning krijg je van Debitel, je bekt de Klantenservice van Deboitel enz.
basd
quote:
Originally posted by Optimus
Uit wat ik heb begrepen is het een serviceprovider. Zoiets als Debitel: je sluit het abonnement daar af, maar je gebruikt het netwerk van Telfort. Maar je rekning krijg je van Debitel, je bekt de Klantenservice van Deboitel enz.

Aaahh.. Ikke beglaipe nu..

Waar heb je dat vandaan trouwens?
Chicane
quote:
Originally posted by basd
.. dan krijgen we weer zo'n oeverloze pro- / anti- ID&T discussie..),

/me meld zich :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland