return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Paul Oakenfold - Hypnotised

Glorie
Discuss! :D

nääääedå.... vad tycker ni om låten, videon etc? :)
Kowalski 12" mixen är ju klart bäst :D tycker jag, videon e grymt cool me. Nån som vet om det är under kinesiska muren han står och dj'ar? Verkar ju som det och då är det ju genast 16 ggr coolare. :D

Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna :p
Kongo_kim
Jag tycker Reator mixen är bättre.

Ja han DJ:ar vid Kinesika muren

Själv tänder jag inte på asiater.
Smekbar
quote:
Originally posted by Glorie
Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna :p

tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej... sen kan nog det där med att de är tunna o späda stämma... vem vet.. :)
montana
japanska brudar är skitsnygga (förutom ganguro's, vissa ser ut som överkörda katter)
bilder på ganguros's: http://www.livemusicstudio.com/mac/pages/ganguro.html

men, videon är tråkig, dom borde ha gjort en hel "live" video istället, låten är ok, ingen southern sun men ja kör till
chjo
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år.. :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden