|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lite poppich men va fan den e soft! |
hoho ;) poppich, det ska ja börja säga nu :p
| quote: | Originally posted by Steve
Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...
|
couldn't agree more... |
|
|
| RebeL9 |
Deepsky's reaktor remix är lätt den bästa. Deras remix på Madonna - Hollywood var också dunderfin. Deepsky är tveklöst ett av USA's starkaste kort på trancehimlen.
Angående asiatiskor så tycker jag också om dem. Vet inte vad det är med dem men de ser alltid så söta ut :)
Kanske är de snea ögonen men något är det! :D
Hellre än sexig asiatisk än en sexig blond i min mening.
:tongue2 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Deepsky's reaktor remix är lätt den bästa. |
Åter ett klassiskt ex. på vad smaken kan gå i sär :D senast var det Satoshie Tomie (kan inte stavningen) av Deleriums After all, som ni tyckte var bättre..än de två jag gillade mer. hehe. jag minns allt.
| quote: |
Deras remix på Madonna - Hollywood var också dunderfin. |
OJ, MÅSTE höra.. ja som gillar Madonna också.
| quote: |
Hellre än sexig asiatisk än en sexig blond i min mening.
|
byt bild i din sig då ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna :p |
Det är så enkelt att smaken e som baken... Personligen faller jag lättare för brunetter med klarblå ögon men de e ju bara jag de... Faller man så faller man så de e skit samma hur dom ser ut :) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Faller man så faller man så de e skit samma hur dom ser ut :) |
japps stämmer bra... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|