|
|
| reveal |
Vad säger ni om Ferrys nya album "Right of Way"?
01. Ferry Corsten - Sublime
02. Ferry Corsten - Whatever
03. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
04. Ferry Corsten - Right Of Way
05. Ferry Corsten - Kyoto
06. Ferry Corsten - Holding On
07. Ferry Corsten - Sweet Sorrow
08. Ferry Corsten - Hearts Connected
09. Ferry Corsten - Punk
10. Ferry Corsten - It's Time
11. Ferry Corsten - Show Your Style
12. Ferry Corsten - Star Traveller
13. Ferry Corsten - Skindeep
14. Ferry Corsten - In My Dreams |
|
|
| staz |
ej lyssnat men tycker inte om right of way. likaså rock your body rock
kan han inte hålla sig till saker i stil med hans remix på sweetest dreams & return to atlantis & annat melodiskt godis. |
|
|
| RobertLidstroem |
enda bra album som kommit från corsten är första system f-albumet....det var fullängd å otroligt bra!
nu verkar han bara va ute efter pengar :( |
|
|
| quilly |
| Ingen direkt fan av Corstens senaste produktioner, men därimot har han ju spelar riktigt bra de senaste spelningarna jag hört, så för min del kan han nöja sig med att DJ'a.. |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by RobertLidstroem
enda bra album som kommit från corsten är första system f-albumet....det var fullängd å otroligt bra!
nu verkar han bara va ute efter pengar :( |
:rolleyes: Hallo? Om han noengang var ute etter penger, så var det når han slengte 12 gamle System F låter (inkludert en ings radio edit av Out Of The Blue som på den tiden var ihjelspilt allerede) og ga ut Out Of The Blue albumet, for ikke å snakke om cheese-festen som "Together" var. Hadde Ferry bare vært ute etter penger så hadde han ikke endret soundet sitt på den måten han har gjort nå, men tvertimot bare fortsatt med enda et album fylt av den samme uplifting trance formelen som han har solgt tonnevis på allerede. Hvis han bare ville tjene penger, hvorfor ville han da endre på formelen som han har tjent masse cash på de siste 7-8 årene?
Nei, jeg syns det er godt å se at Ferry ENDELIG prøver seg på noe nytt (for det var faen meg på tide etter 7-8 år med samme uplifting trance formel om og om igjen). Skal være enig i at Rock Your Body Rock ikke var noe særlig, men ting som Right Of Way og F Massif remiksen av RYBR (som Ferry co-produserte) funker veldig bra, så jeg er spent på å se hvordan albumet blir. Right Of Way (settet) viste også at Ferry er en meget allsidig dj musikkmessig. Da er det bare så dumt at han aldri får sjansen til å vise det.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|