return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Trance Energy - 31/01/04

Mario_GX
Hur många ska till Trance Energy den 31 januari 2004. Hade varit skoj ifall en samling människor åkte ner dit. Själv så har jag ett tio-tal nära vänner som ska ta tåget upp till göteborg och ta flyger ner till amsterdam. så vitt ja vet kostar flyget (tur & retur) bara 1100 KR,, ni får rätta mig om jag har fel. Men är det fler än de jag känner som ska dit?

//Dj M
Glorie
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om :) e det utan skatt då eller?

va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. :) Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's :( eftersom det är såååå stort.

men vi kan ju göra ett försök eller nåt :p skadar ju inte :)
Mario_GX
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om :) e det utan skatt då eller?

va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. :) Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's :( eftersom det är såååå stort.

men vi kan ju göra ett försök eller nåt :p skadar ju inte :)

afan :) den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?
St_Andrew
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!
Glorie
quote:
Originally posted by Mario_GX
afan :) den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?

:) I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.

bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)

kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden