|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
"åka ensam" :conf:
Haru inte bokat TC bussen då?
För då lär du ju inte bli ensam iaf :p
Btw, jag får väl ta med min resetermos och bjuda dig på en kopp varm choklad som jag en gång lovat :):D |
sure inte ensam på bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o
men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till :) |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by Glorie
sure inte ensam på bussen... (den som jag bokat) men jag känner ingen att åka med glida runt på TE med menar jag.. är alltid ensam, fast jag egentligen känner många :(
det beror ju på nåt antar jag...:o
men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till :) |
även ifall man är ensam så kommer man ha otroligt skoj där nere :) dessutom kan ja bjuda på frukostbullar dagen därpå :D *jättegoda* haha |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Glorie
det beror ju på nåt antar jag...:o |
Jooo, vi gled ju runt på te ju, remember?! :-)
Fast denna rundan får jag nog hoppa bussen... blir lite mycket kostnader med innercity och nu te denna månaden... och så kanske man flyttar ner till italien tills dess... men det blir kanske en flygresa upp till holland istället då :-) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
även ifall man är ensam så kommer man ha otroligt skoj där nere :) |
joo det klart... kan ju inte bli dåligt med linan där nere :D
frukostbullar? :) lova inte för mkt nu ;) hehe
| quote: | Originally posted by Sipowitz
Jooo, vi gled ju runt på te ju, remember?! :-) |
klart ja minns :) det var najz :) :)
tappa man nån kunde man va säker på att inte hitta personen igen.. jobbit :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Glorie tappa man nån kunde man va säker på att inte hitta personen igen.. jobbit :D |
Jodå... lätt som en plätt... man kunde va säker på att vi var ett gäng som stog längst fram i mitten under hela Gielen & Cosmic Gate... :)
Nä men jag vet vad du menar... GANSKA många människor :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|