|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
men du kan inte vara med på en enda bild själv.. hmm dubbel moral? |
suck... det kanske det är.. dubbelmoral alltså, men jag gillar helt enkelt inte att vara med själv på bild och vilken person gillar INTE att se bilder på folk? just det.. INGEN! Dessutom är jag ju visst med på bild! därmed basta.
| quote: | | uuuuuuuuuuuhh! ok jag lämnar er kärleks duvor ensamma nu hehehe jag kanske kommer in och matar er lite imorn. bröd smulor, går det bra? |
ffs JB, Lägg ner nu. du beter dig som en fjortis.... nu skiter jag i dig. :confused:
x-dream.. ahh snällt!!!! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Förresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? Väntar fortfarande otåligt på luciakryssfilmen *grrr* ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Förresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? Väntar fortfarande otåligt på luciakryssfilmen *grrr* ;) |
Kameran fick han in, vet inte om det var nån i TC's crew som tog med den in via VIP. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kameran fick han in, vet inte om det var nån i TC's crew som tog med den in via VIP. |
Okej, det spelar ingen större roll hur eller vem som fick in den åt honom...huvudsaken är att vi får se en schysst video :) |
|
|
| JayBee |
Glorie: sorry, svårt att behärska mig, så kul när du tar åt dig så :D
Laszlo: jo men steve har väl antagligen en 20 tal project på en gång så vi får nog räkna med att filmen släpps typ nästa år någon gång :)
EDIT: men hellre vänta länge på en garanterad bra production än få en dålig fort!
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|